Promo materijali EU
Kao dio svakog EU projekta određene su mjere informiranja, promidžbe i vidljivosti. Te mjere provode se u cilju podizanja svijesti građana o ulozi, rezultatima i učincima kohezijske politike i fondova. Sve aktivnosti informiranja i komunikacije vezane uz projekt moraju sadržavati određene elemente strogo definiranog sadržaja i grafičkih elemenata.
U sklopu toga, nudimo Vam dizajn te razne usluge tiska na različite promotivne materijale i to za EU natječaje: Europski strukturni i investicijski fondovi, Operativni program Konkurentnost i kohezija 2014.-2020., te Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali.
Privremena informacijska ploča: Sadržaj ploče mora biti vidljiv te razumljiv sa svim grafičkim elementima (preporučene minimalne dimenzije su 70 x 100 cm).
Trajna ploča: Korisnik je dužan najkasnije tri mjeseca nakon dovršetka provedbe projekta, na mjestu koje je vidljivo javnosti, postaviti trajnu ploču značajne veličine (preporučene dimenzije oko 65×50 cm).
Plakati: (najmanja dopuštena veličina A3)
Letci, blokovi, brošure, priručnici: Naslovne stranice ili prve unutarnje stranice moraju sadržavati osnovne elemente EU vidljivosti te kontakte za više informacija: naziv, adresa, telefon i internetska stranica korisnika projekta (ako ista postoji).
Promotivni materijali:
– majice
– kape
– platnene vrećice
– USB stickovi
– kemijske i grafitne olovke
– kišobrani i dr.
Roll up banner: Podnožje publikacije treba sadržavati osnovne elemente vidljivosti.
Naljepnice za opremu i vozila: Naljepnica treba biti istaknuta na vidljivom mjestu predmeta ili vozila koje je nabavljeno u okviru projekta, naljepnica treba biti odgovarajuće kvalitete, po mogućnosti plastificirana, kako bi se osigurala njezina dugotrajnost.
Galerija EU promotivnih materijala.
Kontakt forma
Za sva pitanja ili ponudu, javite nam se preko kontakt obrasca.